24/7 SUPPORT


Wordt u geconfronteerd met een IT-incident? Neem dan onmiddellijk contact op met de Service Desk via servicedesk@trustteam.be. U wordt snel geholpen: telefonisch, via schermovername of bij u ter plaatse.

De Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 8u30 tot 17u30 zonder onderbreking. Optioneel kunnen deze uren uitgebreid worden (van 7u tot 22u30) en is support in het weekend mogelijk. Hiervoor neemt u onze 24/7 support optie.

Uiteraard is het belangrijk dat u steeds de juiste persoon weet te vinden voor gerichte support. U vindt hieronder dan ook een overzicht van alle belangrijke nummers en e-mailadressen. Voor salesgerichte vragen neemt u uiteraard contact op met uw accountmanager of het algemene salesnummer +32 56 23 46 06.

Hardware en cloud
Bel ons op het nummer 056 23 46 00 of mail ons via servicedesk@trustteam.be

Voipplay
Bel ons op het nummer 056 23 46 00 of mail ons via servicedesk@Voipplay.be

Zensoft
Bel ons op het nummer 011 57 11 28 of mail ons via bstsoft@zensoft.be.

Zensoft support pagina

MyZen
Bel ons op het nummer 056 23 46 00 of mail ons via trustteam.myzen@trustteam.be

Exact Globe/Online/Winbooks
Bel ons op het nummer 055 755 755 of mail ons via  compuboek@trustteam.be

Health@Work, Safety & Accident Manager en Pulse
Bel ons op het nummer 056 23 46 04. Mailen kan via healthatwork@trustteam.be, accidentmanager@trustteam.be of servicedesk@trustteam.be.

Online ticketsysteem
U kunt uw incident ook online aan ons rapporteren via onze online supporttool (ticketsysteem).

Schermovername
Één van onze Service Desk medewerkers uw scherm laten overnemen om een probleem op te lossen?

Via schermovername kunt u uw scherm laten overnemen.

Heeft u een project? Laten we dit samen bespreken.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Onze partners