scroll down

Support

Always at your service!

Niets frustrerender dan een printer die plots niet meer wil meewerken of een computer die vastloopt.

Wordt u geconfronteerd met een IT-incident? Neem dan onmiddellijk contact op met de Service Desk via servicedesk@trustteam.be of via één van onderstaande telefoonnummers. U wordt snel geholpen: telefonisch, via schermovername of bij u ter plaatse.

De Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 8u30 tot 17u30 zonder onderbreking. Optioneel kunnen deze uren uitgebreid worden (van 7u tot 22u30) en is support in het weekend mogelijk.

Onmiddellijk support nodig?

Hardware, cloud en Voipplay
Bel ons op het nummer 056 23 46 00 of mail ons via servicedesk@trustteam.be.

Zen soft software
Bel ons op het nummer 011 57 11 28 of mail ons via bstsoft@zensoft.be.

Health@Work, Safety & Accident Manager, SharePoint
Bel ons op het nummer 056 23 46 04.
Mailen kan via healthatwork@trustteam.be, accidentmanager@trustteam.be of servicedesk@trustteam.be

Online ticketsysteem
U kunt uw incident ook online aan ons rapporteren via onze online supporttool (ticketsysteem).
Één van onze Service Desk medewerkers uw scherm laten overnemen om een probleem op te lossen? Via Bomgar kunt u uw scherm laten overnemen.

Handleidingen Zen soft software
Alle software-aanpassingen worden in een documentatiemap bijgehouden. Naast de uitgebreide gebruikershandleiding vindt u er ook de installatiehandleiding terug. U kunt hier inloggen.

Support nodig buiten de kantooruren?

Wilt u 24/7 kunnen genieten van onze support? Dat kan! 
Wanneer u kiest voor een 24/7 supportcontract kan u op elk moment bellen naar het wachtnummer van onze support. Na de oproep schieten wij onmiddellijk in actie! Contacteer uw Account Manager om te bespreken wat 24/7 support precies inhoudt en welke maandelijkse meerprijs hieraan gekoppeld is! 

Heeft u geen 24/7 contract, maar wel een dringend probleem dat onmiddellijk opgelost dient te worden? Ook dan gaan we onmiddellijk voor u aan de slag. Uiteraard zullen we niet moeilijk doen over het feit of u al dan niet een contract heeft. Problemen zijn er om opgelost te worden! Laat uw gegevens en een korte omschrijving van het probleem hier achter en dan contacteren wij u zo snel mogelijk.

Graag rekening houden met onderstaande:

  • Gezien u beroep doet op de wachtdienst, wordt een startfee van € 100 aangerekend. De prestaties die nodig zijn om het probleem op te lossen worden hier bijgeteld.
  • Onze wachtdienst is er voor cruciale en bedrijfskritische problemen. Problemen die kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend worden niet behandeld door onze wachtdienst.

Meld hier uw probleem (buiten de kantooruren of in het weekend).

  • One-stop-shop voor uw IT
  • Beheer van eigen datacenters