scroll down

Support

Always at your service!

Niets frustrerender dan een printer die plots niet meer wil meewerken of een computer die vastloopt.

Wordt u geconfronteerd met een IT-incident? Neem dan onmiddellijk contact op met de Service Desk via servicedesk@trustteam.be of via één van onderstaande telefoonnummers. U wordt snel geholpen: telefonisch, via schermovername of bij u ter plaatse.

De Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 8u30 tot 17u30 zonder onderbreking. Optioneel kunnen deze uren uitgebreid worden (van 7u tot 22u30) en is support in het weekend mogelijk.

Onmiddellijk support nodig?

Hardware en cloud

Bel ons op het nummer 056 23 46 00.

Zen soft software

Bel ons op het nummer 011 57 11 28.

IMPACTXRM

Bel ons op het nummer 050 96 00 70.

Health@Work, Safety & Accident Manager, SharePoint

Bel ons op het nummer 056 23 46 04.

Online ticketsysteem

U kunt uw incident ook online aan ons rapporteren via onze online supporttool (ticketsysteem).
Één van onze Service Desk medewerkers uw scherm laten overnemen om een probleem op te lossen? Via Bomgar kunt u uw scherm laten overnemen.

Handleidingen Zen soft software

Alle software-aanpassingen worden in een documentatiemap bijgehouden. Naast de uitgebreide gebruikershandleiding vindt u er ook de installatiehandleiding terug. U kunt hier inloggen.

  • One-stop-shop voor uw IT
  • Altijd bereikbaar
  • Beheer van eigen datacenters